Etusivu Uudet autot Renault - Uudet autot Renault E-Tech Hybridit - Ajankohtaista Wetterillä

Renault E-Tech Hybridit

Renault E-Tech Hybridit saapuvat Suomeen

Renault Clio E-Tech hybridi, Captur E-Tech Plug-in lataushybridi & Megane Sport Tourer E-Tech Plug-in lataushybridi

 

Uusi Renault E-TECH on suunniteltu ja kehitetty aidoksi polttomoottorin avustamaksi sähköautoksi. E-TECH -hybrideissä on täysin uusi 1,6-litrainen bensiinimoottori, kaksi sähkömoottoria ja älykäs automaattinen monitilavaihteisto. F1-maailmasta johdettu ja patentoitu järjestelmä valitsee jatkuvasti parhaan moottorien ja vaihteiden käytön teoreettisesti jopa 15 eri vaihtoehdosta täysin automaattisesti. Sinun tehtäväksi jää ajaminen ja siitä nauttiminen!

 

Ennakkomyynnit ovat käynnissä! Lue lisää alta. 

Renault on valmistanut sähköautoja jo yli kymmenen vuoden ajan ja se on Euroopassa sektorin johtava merkki. Henkilöautoissa Zoe on edennyt jo kolmanteen sukupolveen ja pakettiautoissa Kangoo Z.E. on markkinajohtaja. Ensimmäistä kertaa historiansa aikana Renault tuo nyt sähköauton lisäksi mallistoonsa myös muita sähköistettyjä vaihtoehtoja. Renault on kehittynyt niin hybrideissä kuin lataushybrideissä nopein askelin. Muutos on todella nopeaa ja ensimmäiset uuden aikakauden Renault-mallit ovat Suomessa loppuvuodesta 2020.

Soita ja kysy lisää Renault -myynnistäämme!

*Oulun toimipisteemme automyynti palvelee jatkossa myös Kuusamossa

 

Renault Clio E-Tech hybridi

Renault Clio E-TECH ennakkomyynti on alkanut! 

Clio Hybrid alk.24 590 €. Malliston CO2 98-99 g/km, WLTP-yhd. kulutus 4,3-4,4 l/100 km.

Cliossa on tuotu koko sen lähes 30 vuoden historian ajan edistyksellistä tekniikkaa kaikkien ostajien saataville. Nyt Renault kasvattaa Clion valikoimaa erittäin mielenkiintoisella hybridillä, jossa on Renaultin kehittämä ja patentoima edistyksellinen, taloudellinen hybridi, E-TECH-voimalinja. Siinä uusi 1,6-litrainen bensiinimoottori on yhdistetty kahteen sähkömoottoriin, innovatiiviseen vaihteistoon ja energiasisällöltään 1,2 kWh ajoakkuun. Auto lähtee E-TECHillä varustettuna liikkeelle vaivattomasti sähköllä ja tehokkaan jarrutusenergian talteenoton ansiosta kaupungissa voi ajaa jopa 80 prosenttisesti sähköllä. Tuloksena on kulutuksen putoaminen noin 40 prosentilla tavalliseen polttomoottoriseen autoon verrattuna. Ensimmäiset Clio E-Tech Hybridit saapuvat Suomeen tämän vuoden loppuun mennessä.

Katso mallikohtainen hinnasto.

 

 
Clio Hybrid alk.24 590 €. Malliston CO2 98-99 g/km, WLTP-yhd. kulutus 4,3-4,4 l/100 km.

 

Renault Captur E-Tech Plug-in lataushybridi

Ennakkomyynti on alkanut! 

Captur Plug-in Hybrid alk. 29 990 €. CO2 33 g/km, WLTP-yhd. kulutus 1,5 l/100 km.

Se on saatavilla kattavalla Intens-varustelutasolla. Siihen sisältyvät mm. 17” kevytmetallivanteet, etupysäköintitutka ja peruutuskamera, lämmitettävä ohjauspyörä ja Multi-Sense järjestelmä. Intens varusteiden lisäksi lataushybridissä on suurempi 10,2-tuumainen digitaalinen mittaristo ja 9,3-tuumainen kosketusnäyttö.

Esittely

Renault Capturissa kaikki on uutta. Aiempaa huomattavasti kookkaampi Captur on tehty uudelle perusrakenteelle. Renault esitteli Capturin kompaktien katumaasturien luokkaan vuonna 2013, jolloin se nousi heti suureen suosioon. Captur on luokkansa eniten myyty automalli kotimaansa Ranskan lisäksi koko Euroopassa. Vuodesta 2015 lähtien Captureita on rekisteröity joka vuosi yli 220 000 kappaletta ja sen kokonaismyynti on ylittänyt jo 1,5 miljoonaa autoa.

Brysselin autonäyttelyssä esiteltiin tammikuussa 2020 Captur E-TECH Plug-in, joka on tämän autoluokan ensimmäinen lataushybridi. 1,6-litraisen bensiinimoottorilla, kahdellä sähkömoottorilla ja innovatiivisella vaihteistolla varusteltu Captur E-Tech Plug-in lataushybridi saapuu Suomen markkinoille arviolta syksyllä. Clio E-Tech Hybridin tapaan Captur E-Tech Plug-in lähtee aina liikkeelle vaivattomasti sähkömoottorin voimalla ja käynnistää sitten tarpeen tullen bensiinimoottorin.

Capturin lataushybridissä ajoakun energiasisältö on 9,8 kWh, joka riittää 45 kilometrin ajoon sähköllä WLTP-testin yhdistetyssä ajossa. Kaupunkiajossa WLTP-testin mukainen toimintamatka on noin 65 km. Ajoakun latausjärjestelmässä on hyödynnetty Renaultin tekemää kehitystyötä Formula 1:ä varten sekä pitkää kokemusta sähköautoista. Näin itselataava järjestelmä saa hyödynnettyä hidastuksien liike-energian mahdollisimman tehokkaasti akun lataamiseen. Akun saa ladattua myös maadoitetusta kotipistokkeesta ja sähköauton latausasemalla.

Katso mallikohtainen hinnasto


 

 

 

Captur Plug-in Hybrid alk. 29 990 €. CO2 33 g/km, WLTP-yhd. kulutus 1,5 l/100 km.

 

Renault Mégane Sports Tourer E-Tech Plug-in lataushybridi

Ennakkomyynti on alkanut!

Uutuus Renault Mégane Sports Tourer E-Tech Plug-in -mallin hinta alk. 32 990 € sis. toimituskulut. Renault Mégane esiteltiin vuonna 1995 ja se on ehtinyt neljänteen sukupolveensa. Neljännesvuosisadan aikana Méganea on myyty ympäri maailmaa jo seitsemän miljoonaa kappaletta. Syksyllä Suomeen on tulossa Clio E-Techin ja Captur E-Techin rinnalle uudistunut Mégane, jonka tärkein lisä on uusi vähäpäästöinen Mégane E-Tech Plug-in. Alkuvaiheessa Renault Mégane E-Tech Plug-in tulee myyntiin vain farmarina eli Sport Tourerina. Siinä on sama voimalinja kuin Capturissa eli 1,6-litraisen bensiinimoottorin ja kahden sähkömoottorin yhteisteho on 118 kilowattia (160 hv). Voimalinjassa ja jarrutusenergian talteenotossa käytetään hyväksi Renaultin formula 1 -autoista kerättyjä oppeja. Ajoakun energiasisältö on 9,8 kWh, joka riittää 50 kilometriin pelkällä sähköllä WLTP -testin yhdistetyssä ajossa ja 65 kilometriin WLTP-testin kaupunkiajossa. Auton huippunopeus täysin sähköllä ajettaessa on 135 km/h.

Uuden E-TECH Plug-in -voimalinjan on kehittänyt Renault Engineering ja siihen on haettu yli 150 patenttia. Osakokonaisuudet on suunniteltu yhteistyössä Allianssin kanssa, kuten uuden sukupolven nelisylinterinen 1,6-litrainen bensiinimoottori, kaksi sähkömoottoria ja edistyksellinen vaihteisto. Uudessa vaihteistossa ei ole lainkaan kytkintä ja vaihdot ovat lähes huomaamattomia.

Renaultin keskikokoisten mallien markkinointijohtaja Marion Humeau kuvaa uutta mallisarjaa: ”Uudessa Méganessa on entistä enemmän tekniikkaa ja hauskuutta. Lisäksi uusi Mégane E-TECH Plug-in lataushybridi yhdistää kaiken teknisen osaamisemme. Se antaa sähköautomaisen kokemuksen, eikä silti tarvitse pelätä sähkön loppumista.”

Katso mallikohtainen hinnasto.

 

 

Renault Mégane Sport Tourer E-TECH Plug-in hybrid Zen 32 990 € sis. toimituskulut 600 €. WLTP-yhd. CO2-pästöt  29 g/100km. WLTP-yhd. kulutus 1,3 l/100km.
Ilmoitetut kulutus- ja ajomatkalukemat ovat WLTP-testisyklin mukaisia ennakkotietoja. Tavallisessa auton käytössä olosuhteet ja ajotapa vaikuttavat ajomatkalukemiin.

Renault - Heti toimitukseen -uudet autot