Täysin uusi Ford Ranger® PHEV
Täysin uusi Ford Ranger® PHEV
Euroopan myydyin pick-up* nyt ladattavana hybridinä!
Aito Ranger. Ilman kompromisseja.
Ford Ranger PHEV:n tehokas 2.3 EcoBoost -bensiinimoottori yhdistettynä sähkömoottoriin tarjoaa käyttöösi jopa 281 hevosvoimaa, 697 Nm vääntöä ja toimintamatkaa puhtaasti sähköllä 42 km1. Lisäksi sen ominaisuudet vakuuttavat: erinomainen nelivedon off-road-suorituskyky, vetopaino 3500 kg, kantavuus noin 1000 kg ja kahluusyvyys 800 mm. Ford Ranger PHEV haastaa käsityksesi ladattavasta hybridistä!
Ranger Double Cab PHEV nyt saatavilla 5- tai 2-paikkaisena XLT ja Wildtrak -mallina.
Kiinnostuitko? Kysy lisää Ford myynnistämme!
- Joensuu, puh.020 7788 008
- Kajaani - Sokajärventie, puh. 020 7788 480
- Kemi, puh. 020 7788 880
- Oulu, puh. 020 7788 290
- Rovaniemi, puh. 020 7788 315
- Ylivieska, puh. 08 4133 201
Euroopan ensimmäinen avolava-auto ladattavana hybridinä
Erinomainen suorituskyky taloudellisemmin ja pienemmillä polttoainekustannuksilla***** jokapäiväiseen ajoon. Ranger ladattava hybridi yhdistää saumattomasti 2,3-litraisen EcoBoost-bensiinimoottorin ja 75 kW:n sähkömoottorin.
Voit valita sähköautoajotiloista sopivimman ja ajaa bensiinillä, sähköllä tai näiden kahden yhdistelmällä. 281 hevosvoimaa, 679 Nm:n vääntö ja jopa 3 500 kg:n** vetokyky takaavat, että Ford Rangerin maine kestävänä ja uutterana työkumppanina säilyy.
Sähköinen toimintamatka
Ranger avolava-auto on ladattavana hybridinä ihanteellinen kumppani, kun ajat paljon kaupungissa tai taajamissa työasioissa. Jopa 50 km:n sähköisellä toimintamatkalla voit tarvittaessa ajaa ilman pakokaasupäästöjä, mikä mahdollistaa ajamisen kaupunkien keskustoissa ja muilla vähäpäästöisillä vyöhykkeillä.
Terrain Management System
Sujuvaa ajoa niin kaupungin kaduilla kuin maastossakin: missä tahansa ajatkin, voit valita Ranger ladattavan hybridin ajotilavalinnoista sopivimman olosuhteiden mukaan. Kääntövalitsimen avulla voit valita NORMAL-, ECO- tai SPORT-ajotilan maanteille, TOW HAUL -ajotilan peräkärryn vetämiseen, SLIPPERY-ajotilan liukkaille pinnoille ja MUD/RUTS- tai SAND-ajotilan vaikeakulkuisempiin maastoihin1.
Sähköauton ajotilat
Käytettävissä on neljä sähköauton ajotilaa: voit valita, ajatko täyssähköllä, bensiinillä vai näiden kahden yhdistelmällä1.
Pro Power Onboard™
Tämän mukana kulkevan virtalähteen ansiosta erillistä generaattoria ei tarvitse ottaa mukaan, mikä vapauttaa kuormatilaa. Saatavilla on kaksi eri vaihtoehtoa: Tavallisella 2,3 kW:n (10 A) järjestelmällä voit ladata akkuja ja käyttää useimpia sähkökäyttöisiä käsityökaluja. 6,9 kW:n (16 A) vaihtoehto tarjoaa enemmän tehoa – sillä saa virtaa raskaammillekin laitteille, kuten hiomakoneille, ilmastointilaitteille, retkikeittimille ja sähkömaastopyörille2.
Tutustu lisää Ford Ranger PHEV.
[*]
Euroopan eniten myyty avolava-auto (pick-up) vuodesta 2015 lähtien niillä Euroopan 20 tärkeimmällä markkina-alueella, joilla Ford on edustettuna. Nämä Euro 20 -markkina-alueet ovat: Alankomaat, Belgia, Espanja, Irlanti, Iso-Britannia, Italia, Itävalta, Kreikka, Norja, Portugali, Puola, Ranska, Romania, Ruotsi, Saksa, Suomi, Sveitsi, Tanska, Tšekki ja Unkari. Lähde: S&P Global, tiedot joulukuulta 2024.
[**]
Suurimpaan vetopainoon vaikuttavat kuorman paino ja sen jakauma. Parhaan lopputuloksen saavuttamiseksi on suositeltavaa käyttää EV Auto -ajotilaa, kun autoa käytetään peräkärryn vetämiseen.
[***]
Paino ja painon jakauma vaikuttavat kuormakapasiteettiin ja kantavuuteen. Suurin mahdollinen kantavuus vaihtelee ajoneuvon ja siihen asennettujen valinnais- ja lisävarusteiden mukaan.
[****]
Arvioitu sähköinen toimintamatka on laskettu WLTP-menetelmän (Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedure) mukaisesti, kun akku on täyteen ladattu. Todellinen sähköinen toimintamatka voi vaihdella eri tekijöiden vuoksi (esim. sääolosuhteet, ajotapa, reittiprofiili, ajoneuvon kunto sekä litiumioniakun ikä ja kunto).
[*****]
Verrattuna Ford Ranger V6 -dieselmalliin (ei hybridi). Optimaalisen suorituskyvyn saavuttamiseksi Ranger ladattava hybridi tulisi ladata täyteen yön aikana. Perustuu polttoainetaloudellisuutta ja sähköistä toimintamatkaa mittaavan WLTP-testin (Worldwide Harmonized Light Vehicle Test Procedure) tuloksiin. Suorituskyky vaihtelee todellisten ajo-olosuhteiden, kuten lämpötilan, ajotavan, reittiprofiilin, ajoneuvon kunnon sekä litiumioniakun iän ja kunnon mukaan. Saattaa myös vaihdella viimeisimpien sähkön, dieselin ja bensiinin markkinahintojen mukaan.
[1]
Kuljettajaa avustavat ominaisuudet ovat täydentäviä, eivätkä ne korvaa kuljettajan huomio- ja harkintakykyä tai tarvetta hallita ajoneuvoa.
[2]
Vakio- tai valinnaisvaruste mallista riippuen.