Etusivu Uudet autot Renault - Uudet autot Renault CAPTUR Plug-in lataushybridi - Ajankohtaista Wetterillä

Renault CAPTUR Plug-in lataushybridi

Renault CAPTUR  Plug-in lataushybridi

Renault CAPTUR  Plug-in lataushybridi

Wetteriltä Renaultit 6 vuoden takuulla!

 

Sporttisen katumaasturin tyylikkyys on linjassa sen tarjoaman huipputeknologian kanssa. Renault Captur Plug-in lataushybridissä on moderni 1,6-litrainen bensiinimoottori, kaksi sähkömoottoria ja älykäs automaattinen monitilavaihteisto. Lähdet liikkeelle aina sähköllä ja ajat sillä 50 km, kaupungissa jopa 63 km. Latausaika 3–6 h latauspisteestä riippuen. Myös ladatun virran loputtua Captur E-TECH lataushybridi toimii kuten itselataava hybridi. Ajomukavuuttasi lisäävät optimaalinen takajousitus, yhdellä polkimella ajaminen sekä viihtyisät sisätilat. Intens-varustetasolla teet autoilustasi ainutlaatuisen elämyksen. 

Mallisto alk. 29 990 € CO2 33 g/km, WLTP-painotettu kulutus 1,5 l/100 km.

 

Soita ja kysy lisää Renault -myynnistäämme!

*Oulun toimipisteemme automyynti palvelee jatkossa myös Kuusamossa

 

VARAA KOEAJO

 


 

Esittely

Renault CAPTUR E-TECH Plug-in hybrid on luokkansa ensimmäinen lataushybridi

Renault CAPTUR on sekä Euroopan että Ranskan eniten myyty kompakti katumaasturi. Renault CAPTUR E-TECH Plug-in lataushybridissä on moderni 1,6-litrainen bensiinimoottori, kaksi sähkömoottoria ja älykäs automaattinen monitilavaihteisto. Lähdet liikkeelle aina sähköllä ja ajat sillä jopa 50 km, kaupungissa jopa 63 km. Latausaika 3–6 h latauspisteestä riippuen.

Ladatun virran vähentyessä CAPTUR E-TECH Plug-in hybrid -lataushybridi toimii kuten itselataava hybridi. Ajomukavuuttasi lisäävät optimaalinen takajousitus, yhdellä polkimella ajaminen sekä viihtyisät sisätilat. Ohjauspyörän takana onkin samaa sähköauton taikaa kuin Renault ZOE:ssa. Sähkömoottori antaa täyden vääntömomentin heti alussa, joten liikkeelle lähdöt ovat rivakoita. Sähkömoottoreista on iloa myös nopeassa ajossa, kun ne antavat reippaissa kiihdytyksissä apuaan bensiinimoottorille.

 


 

Sporttisesti muotoiltu

Veistokselliset kyljet, atleettinen, raamikas runko ja pyöräkaaret, puskureiden koristelevyt edessä ja takana, kattokaiteet, kookas etusäleikkö ja näyttävät kromikoristeet. Täysin uusi CAPTUR vakuuttaa crossover-tyylisellä ulkonäöllään.

Täys-LED Pure Vision -etuvalot ja C:n muotoiset LED-päiväajovalot ovat tunnistettava osa uuden CAPTURin tyyliä ja osoitus käytetyn teknologian laadusta. Kompaktien katumaastureiden luokassa CAPTURin ulkoasu miellyttää silmää sulavilla, mutta crossovereiden tapaan rouheilla linjoilla. Sinulla on mahdollisuus yksilöidä auto kaksiväriseksi kymmenen korin värin ja kontrastina mustan (mustassa autossa myös harmaan) katon värin avulla.

Uuden CAPTUR E-TECH Plug-in hybridin ulkonäössä on pieniä eroja bensiinimoottorisiin sisarmalleihin. Merkittävin ero on oikeassa kyljessä olevan latauspistokkeen luukun myötä vasemmalle siirretyssä polttoaineluukussa. Lisäksi takaluukun sekä B-pilarien E-TECH Plug-in hybrid -merkit kertovat ympäristöystävällisestä valinnasta.

 


 

Auton sisätilat toivottavat sinut tervetulleeksi muun muassa pehmeillä materiaaliratkaisuilla ja laadukkaalla viimeistelyllä.

Muunneltavat ja tyylikkäät sisätilat

Auton sisätilat toivottavat sinut tervetulleeksi muun muassa pehmeillä materiaaliratkaisuilla ja laadukkaalla viimeistelyllä. CAPTUR E-TECH Plug-in hybrid -lataushybridin huippunykyaikaisessa Smart Cockpit -kojelaudassa on multimediajärjestelmä jopa 9,3-tuumaisella kosketusnäytöllä, muokattava 10-tuumainen digitaalimittaristo sekä erityinen kelluva keskikonsoli futuristisella ja ergonomisesti sijoitetulla e-Shifter-vaihteenvalitsimella ja useilla älykkäillä säilytystiloilla.

 

Muunneltavuuden huippua

Toisen sukupolven Captur on kasvanut ja on nyt huomattavasti aiempaa kookkaampi. Kasvaneiden mittojen ansiosta sisätilat ovat reilusti aiempaa suuremmat ja esimerkiksi takaistuimella on enemmän polvitilaa.

Nauti tilavuuden tunteesta ja varustelusta, joka on suunniteltu antamaan sinulle paras mahdollinen mukavuus. E-TECH -järjestelmän tarvitsemat komponentit on saatu sijoitettua todella taitavasti auton rakenteisiin. Lataushybridin ajoakku on takapenkin alla niin, ettei matkustajien tiloista ole tarvinnut tinkiä. Luokkansa suurin tavaratila on tilava ja monikäyttöinen myös hybridiversiossa. Takapenkissä on 16 sentin säätövara ja tavaratilan voi sen ansiosta kasvattaa jopa 557 litran kokoiseksi. Tavaratilan lattian alla sijaitseva lisäpaikka on Captur E-TECH Plug-in hybridissä tarkoitettu mm. latauskaapelien säilyttämiseen.

Ohjaamossa Captur E-TECH Plug-in hybridissä on suurempi 10-tuumainen digitaalinen mittaristo ja 9,3-tuumainen kosketusnäyttö. Jälkimmäisestä voi katsella tietoja akun tilasta, latausajasta, energian palautumisesta ja energiavirroista. Viime mainittu on ehkä mielenkiintoisin, sillä se näyttää reaaliaikaisesti moottorien toimintaa ja paljastaa myös, kun vauhtia hidastettaessa tai jarrutettaessa energiaa ladataan ajoakkuun.

 


 

Ajotila valinnan mukaan – EASY LINK ja MULTI SENSE

Täysin uusi CAPTUR tarjoaa ajokokemuksen, joka mukautuu toiveisiisi hetki hetkeltä. Voit muokata ajokokemustasi MULTI-SENSE-teknologialla, joka antaa mahdollisuuden muokata värillistä  tunnelmavalaistusta, ajotilavalintoja, sekä ilmastoinnin ja lämmityksen toimintatapaa ajotilanteen ja mielialan mukaan. Täysin uusi CAPTUR kutsuu sinut myös nauttimaan laadukkaasta musiikkielämyksestä. Saatavilla oleva BOSE® -audiojärjestelmä sisältää laadukkaat kaiuttimet ja älykkään bassokaiuttimen, joka on sijoitettu tavaratilaan niin, että tilan hyötytilavuus ei vähene.

 

Vaikka auton ohjauselektroniikka käyttää moottoreita ja älykästä automaattista monitilavaihteistoa kaiken aikaa optimaalisesti, kuljettajavoi vaikuttaa valintoihin EASY LINK -kosketusnäytön välityksellä. Sieltä MULTI SENSE -asetuksista löytyy Pure-ajotila, jolloin auto pyrkii liikkumaan pelkästään sähköllä, mikäli akussa on riittävästi varausta. Tuon ajotilan saa päälle myös kosketusnäytön alla olevasta EV-näppäimestä.

Aivan toista ääripäätä edustaa Sport-ajotila, jossa kaikki kolme moottoria toimivat yhdessä, mikäli ajoakussa on riittävästi virtaa, tehden matkanteosta joutuisaa. Tämä ajotila on erityisen kätevä vaikkapa ohituksissa. Sport-ajotila kytkeytyy automaattisesti päälle aina, kun kaasupoljin painetaan pohjaan.

E-Save valinnan avulla käyttäjä voi valmistautua tulevaan sähköajotarpeeseen. Tässä tilassa auto pitää akun varaustason vähintään 40% tasolla, jotta perille päästessä on mahdollista siirtyä sähköajotilaan. E-Save on tarpeellinen esimerkiksi silloin, kun ollaan menossa kaupunkiin tai alueelle, jossa on ajorajoituksia polttomoottorisille autoille.

 


 

Renault Captur Plug-in hybridin täysin uusi 1,6-litrainen bensiinimoottori, kaksi sähkömoottoria ja älykäs automaattinen monitilavaihteisto mahdollistavat erittäin mukavan ajon.

Sähköllä pitkälle ja aina hybridinä – E-TECH teknologia

Renault Captur Plug-in hybridin täysin uusi 1,6-litrainen bensiinimoottori, kaksi sähkömoottoria ja älykäs automaattinen monitilavaihteisto mahdollistavat erittäin mukavan ajon. Voimalinjassa ja jarrutusenergian talteenotossa käytetään hyväksi Renaultin formula 1 -autoista kerättyjä oppeja.

Captur E-TECH Plug-in hybridissä on litiumioniajoakku, jonka energiasisältö on 9,8 kWh (400 V). Sen virta riittää WLTP-normin mukaan 50 kilometrin ajoon ja kaupungissa 63 kilometriin. Virran loputtua Captur E-TECH Plug-in hybrid on edelleen hyvin taloudellinen, sillä se toimii aina itselataavana hybridinä.

Kuljettajan tehtävää helpottaa omalta osaltaan mahdollisuus ajaa niin sanotusti yhdellä polkimella. Kun vaihteenvalitsimesta eli e-shifteristä valitsee uuden B-asennon (brake eli jarru), moottorijarrutus tehostuu huomattavasti. Vaihteenvalitsimessa on eteenpäin vievän D-asennon lisäksi B-asento, jossa liike-energia otetaan D-asentoa tehokkaammin talteen voimakkaammalla regeneroinnilla eli ns. itselataamisella. Sitä käytettäessä jarrupolkimeen ei tarvitse juurikaan koskea, mikä tekee ajamisesta helpompaa, akkua ladataan tehokkaammin ja jarruja säästetään. Suurimmassa osassa liikennetilanteita voi ajaa pelkästään kaasupoljinta käyttäen. Pelkästään suurissa nopeuden pudotuksissa ja pysähdyttäessä on käytettävä jarrupoljinta.

Sähköajoneuvojen lataus tapahtuu julkisilla latauspisteillä tai kotona esimerkiksi yön aikana. Latauskaapeli kiinnitetään autoon ja toinen pää latauslaitteeseen. Renault E-TECH Plug-in hybridien akun saa ladattua sähköauton latauslaitteella 3.6kwh teholla täyteen kolmessa tai kotipistorasiasta kuudessa tunnissa.

Renault - Heti toimitukseen -uudet autot